Przygotowując szkolenia dla urzędów, analizowaliśmy sytuację pod kątem problemów jakie maja te instytucje. Zastanawialiśmy się w jaki sposób specjalistyczna technologia psychologiczna, z której korzystają najlepsi specjaliści mogłaby pomóc urzędom.
Z naszych analiz wynika, że urzędy największe problemy mają z obsługą petentów. Wnikając głębiej w problem i analizując dalej doszliśmy do wniosku, że problem ten wiąże się z dwoma mniejszymi problemami a mianowicie:
1. Petenci, których obsługują urzędy, zwykle są osobami, które mają problemy, co czyni ich trudnymi klientami
2. Urzędnicy mają problem z profesjonalnym podejściem do petentów i stosowaniem profesjonalnych narzędzi.
Rozwiązaniem tych dwóch podstawowych problemów są szkolenia, które przygotowaliśmy dla sektora urzędniczego. Te szkolenia dostarczają urzędom specjalistycznej technologii psychologicznej dzięki której doskonale radzą sobie z petentami, którzy prezentują postawę :trudnego klienta” to po pierwsze. Po drugie budują profesjonalizm zawodowy co nie tylko zwiększa efektywność pracy, ale zabezpiecza również przed wypaleniem zawodowym tak częstym przecież wśród urzędników.
Praca urzędnicza jest szczególnego rodzaju misją służenia społeczności. Aby wykonywać tą misję należy jednak zabezpieczyć własną osobowość przed destrukcyjnymi wpływami zewnętrznymi ze strony petentów. Temu służą szkolenia budujące profesjonalna osobowość, która wykonuje swoją prace z dystansem i za pomocą specjalistycznych technik. Taka higiena psychiczna w pracy z ludźmi jest niezbędna. Problem jest taki, że trzeba jej się nauczyć, gdyż każdy człowiek ma naturalną tendencję do angażowania się osobistego w relację. Tego wszystkiego urzędnicy uczą się na naszych szkoleniach.
Z naszych analiz wynika również, że kierownicy, dyrektorzy napotykają na różnego rodzaju problemy w prowadzeniu grup i prowadzeniu indywidualnego pracownika. Te problemy nie wynikają z braku ich kompetencji, te problemy wynikają z braku specjalistycznej wiedzy psychologicznej. Relacja dwójki osób jak i relacja grupy poddawana jest procesom psychologicznym i jeżeli kierujący pracownikami nie pokieruje tymi procesami za pomocą narzędzi psychologicznych, relacja będzie odbywała się zgodnie ze skryptami psychicznymi, które bardzo często są destrukcyjne. Nie trudno wyobrazić sobie do czego może doprowadzić brak panowania nad toksycznymi relacjami.
Uczymy na szkoleniach kierowników i dyrektorów jak prowadzić grupy wpierając się specjalistycznymi narzędziami psychologicznymi. Przekazujemy im wiedzę teoretyczną i praktyczną, oraz trenujemy nowo zdobyte umiejętności na sali szkoleniowej symulując sytuacje rzeczywiste. Aby wypełniać zadania i cele firma musi dbać o higienę umysłową i osiągać wyniki pamiętając o rozwoju osobistym podwładnych.
Dyrektorowie, kierownicy oczekuję wiedzy na temat pt. jak efektywniej prowadzić podległą grupę, jak prowadzić pracownika by był bardziej efektywny i zmotywowany. Problemy z prowadzeniem i zarządzaniem grupą zniszczyły już nie jeden świetnie zapowiadający się projekt. Konflikt na linii kierownik – pracownik niejednokrotnie przenosił się na całą grupę. Dyrektorzy, kierownicy bardzo często trafiają na problemy mimo tego, iż fantastycznie pracują z grupami nad wyznaczaniem celów i planowaniem drogi dojścia do nich. Problemy w relacjach, tworzenie niezdrowych koluzji i toksycznych gier psychologicznych sprawiają, że nie udaje się osiągnąć wyznaczanych celów. Widać wyraźnie, że coaching wewnątrz instytucji trzeba uzupełnić odpowiednią relacją profesjonalną dyrektorów, kierowników z podwładnymi pracownikami.
Przygotowując się do pełnienia zawodu nasi trenerzy pobierali nauki u najlepszych specjalistów w Polsce jeżeli chodzi o wiedzę na temat pracy z grupami i pracy w indywidualnym kontakcie z klientem. Nasze usługi merytorycznie przygotowane są w oparciu o najlepszą wiedzę dostępną na rynku. Specjaliści z różnych sektorów biznesu działalności muszą zapisywać się prywatnie na specjalistyczne kursy, by zdobyć tą wiedzę i płacić za nie z własnej kieszeni. Nasza firma wychodzi z usługami zawierającymi tą specjalistyczną technologią psychologiczną także naprzeciw potrzebom urzędów. Te specjalistyczne usługi są przygotowane dla urzędów, które potrzebują specjalistycznej technologii psychologicznej w obsłudze klienta, zarządzania zespołem ludzkim, komunikacji z petentami i komunikacji wewnątrz zespołu. Technologia, którą oferuję jest dostępna na rynku, ale tylko poprzez ofertę kursów, na które człowiek musi sam się zapisać.
Pisząc specjalistyczna technologia psychologiczna mówimy tu o specjalistycznej wiedzy, technikach pracy, treningach pod okiem trenera, informacjach zwrotnych, zadaniach domowych do wykonania, raportach, ćwiczeniach doskonalących do codziennego treningu w domu. Technologia psychologiczna, którą oferujemy poprzez swoje usługi to specjalistyczne kompendium wiedzy od a do z.
Zaletą tych szkoleń jest forma, głównie treningowa. Pracownik urzędu poznaje technikę, którą następnie może udoskonala przez ciągłe powtarzanie i pracę samodzielną w domu. Zaletą technologii, którą poznaje pracownik jest to, że daje efekty w praktyce, gdy się je trenuje. Pracownik urzędu poznaje techniki, które może rozwijać samodzielnie w domu i udoskonalać w działaniu zarówno na polu osobistym jak i biznesowym. Edukację w moim wykonaniu charakteryzuje trening nowo poznawanych umiejętności. Przekazywane są umiejętności sprawdzone w praktyce i przygotowane do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Praktykowanie samodzielnie stanowi element szkoleniowy w formie zadania domowego.
Przygotowując pracowników do pracy urzędy często zapominając o psychoedukacji i psychoprofilaktyce. To bardzo często rodzi problemy w organizacjach, gdyż skupianie się tylko na celach i zadaniach bardzo często doprowadza ludzi do wypalenia zawodowego i porzucenia miejsca pracy.
Uczestnik naszych szkoleń wie, że czeka, go praca i borykanie się różnymi problemami w codziennej pracy, ale czuje wzmocnienie osobowości i dysponuje konkretnymi narzędziami psychologicznymi dzięki, którym może sam rozwiązywać te problemy. Dodatkowo uczestnik wie, że musi trenować nowo zdobyte umiejętności poprzez samodzielną pracę w domu. Techniki, które poznaje na szkoleniach może wykonywać w domu doskonaląc swoje umiejętności, wzmacniając swoją osobowość i dzięki temu mając realne efekty. Nasze usługi skoncentrowane są na umiejętnościach, które prowadzą do realizacji celów i osiąganiu widocznych efektów pracy. Dlatego wszelkie usługi odwołują się do rzeczywistości i pracy na rzeczywistości. Charakterystyczna dla naszych szkoleń jest praca metodą małych kroczków, ale praca, która widocznie posuwa pracownika do przodu.
Jako, że nie sposób zamieścić tu opisów wszystkich oferowanych przez nas szkoleń, więc podaję poniżej dla przykładu tylko kilka:
1. Komunikacja w relacji z petentem (trudny klient)
- kierowanie rozmową w pożądanym przez siebie kierunku i prowadzenie dialogu z zastosowaniem zaawansowanych technik komunikacji
- bycie uważnym w dialogu i konstruktywne rozwiązywanie konfliktu
- profesjonalizm w interakcjach
2. Prowadzenie rozmowy z uwzględnieniem potrzeb petenta/pracownika
- analiza zachowania petentów/pracowników
- przygotowanie i prezentowanie ofert w kontekście potrzeb petenta/pracownika
- jak prowadzić dialog z petentami/pracownikami
- pytania - klucz do sukcesu
3. Profesjonalna mowa ciała
- odczytywanie ukrytych komunikatów petentów/pracowników
- konstruktywna komunikacja za pomocą mowy ciała
4. Zarządzanie motywacją wewnętrzną
- wydobywanie wewnętrznej siły
- czerpanie przyjemności z pracy
- uruchamianie własnego potencjału
- włączanie energii do pracy
5. Budowanie mistrzowskiego zespołu
- prawdziwa wartość zespołu
- niewidzialne relacje w grupie i wpływ na wyniki w pracy
- zastosowanie wiedzy dotyczącej procesu grupowego w drodze sukcesu
- rozwiązywanie konfliktów grupowych
6. Praca z kontrolą stresu
- rozładowanie stresu
- przeciwdziałanie zmęczeniu, wypaleniu zawodowemu.
7. Budowanie osobowości profesjonalisty
- wyjście poza ego i akceptacja odmienności innych
- współpraca w relacjach z innymi
- praca nad wewnętrznymi skryptami
- gry społeczne w pracy
- konstruktywne budowanie relacji
- przepracowanie destrukcyjnych zachowań
8. Skuteczny menedżer
- kierowanie grupą ludzi w oparciu o proces grupowy
- korygowanie toksycznych zachowań w oparciu o struktury osobowości
- praca z toksycznymi wzorcami w oparciu o skrypty w psychice.
Jeżeli chcesz uzyskać jeszcze więcej informacji, złożyć zamówienie lub chcesz dopytać o coś, co jest dla ciebie niejasne zadzwoń lub napisz:
Telefon – 698667797
Email – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.